Ga naar hoofdinhoud

Jaarverslag 2022 van Manteling nu online!

Klik hier voor het jaarverslag van Manteling van 2022.

Bij Manteling denken we goed na over hoe we het papierverbruik en de kosten die gepaard gaan met het drukken en verzenden van documenten kunnen beperken. Daarom hebben we ook voor het jaarverslag van 2022 alle stukken online voor je op een rijtje gezet. Via deze link kun je kennis nemen van de ontwikkelingen bij Manteling.
Wil je het jaarverslag liever in pdf lezen of op papier ontvangen? Klik dan hier of bel naar 0118-553530.

Project Ontmoetsmoesjes
Project Ontmoetsmoesjes gaat van start in januari. Een klein gebaar maakt een groot verschil!
Terugblik bezoek Etty Hillesumhuis
Elk jaar bedanken we de vrijwilligers voor hun inzet  in dat jaar met een uitje. Dit jaar bezochten we het Etty Hillesum-huis.
Training Fysieke Belasting
11 oktober was het zover, de eerste training “Fysieke belasting” is gegeven en door de vrijwilligers goed ontvangen!

Lees ook...

Word jij komend studiejaar onze stagiair?

Afstudeerstage bij Manteling.

Project Ontmoetsmoesjes

Terugblik bezoek Etty Hillesumhuis

Training Fysieke Belasting

Bekijk hier meer nieuwsberichten

Op de hoogte blijven?

Manteling
Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 13.00 uur via 0118-553530.

Manteling werkt mantelzorgvriendelijk
Manteling heeft sinds begin 2018 de erkenning ‘Wij werken mantelzorgvriendelijk’. Deze erkenning houdt in dat we niet alleen oog en aandacht hebben voor het thema mantelzorg, maar dat we ook onze medewerkers en vrijwilligers helpen in het zoeken naar ondersteuning en oplossingen zodat ze (vrijwilligers)werk en mantelzorg kunnen blijven combineren.